hétfő, január 13, 2014

addig kísértettem a sorsot...

... hogy végül csak összejött egy rendes becsületes felső légúti fertőzés, némi hörghuruttal és gyanított orrmelléküreg gyulladással. Úgyhogy mától antibigyót kezdtem szedni, mert rájöttem, hogy nélküle még hosszú ideig eltarthat (mindenre a mézes-citromos tea sem képes), azonban dolgozni ettől még be kell járni, mert mostanában kicsit elfogytak a kollégák, nemigen ajánlgatja senki spontán, hogy menjek haza és vissza se jöjjek, ameddig meggyógyultam. ... szóval most a levegővétellel vagyok elfoglalva (némi cikkírással megfűszerezve), amikor épp nem alszom, akkor gyötör a lelkiismeret furdalás, hogy miért nem haladok kellőképpen. Foghatnám az agyam csökkent oxigénellátására, de sajnos a betegség előtt sem ment fényesebben, úgyhogy valami hihetőbb kifogást kell találjak...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

jobbulást :-Ö

Cserebogi írta...

köszi szépen, úgy terveztem, hogy holnap reggel már egészségesen ébredek. :) remélem nem ér csalódás. ;)

Névtelen írta...

..........ahogy látom ideiglenesen győztek a bacik.........:-(