szerda, augusztus 22, 2012

... és én még azt hittem... :)

... hogy kipihentnek is tűnök, nem csak úgy érzem magam, főleg mert ma ügyelet után még meg is jegyezte valaki, hogy látszik az arcomon is, hogy nyaraltam és pihentem, mert "úgy kikerekedett" (ami számomra sajna inkább csak újabb plussz kilókat sugall)...

... erre 15 perccel Spar zárás előtt a kasszánál a hölgy rám nézett és megkérdezte, hogy ajánlhat-e valamilyen energiaitalt... most vagy valami akció van, amiről könnyen lehet, hogy nem tudok, vagy a plussz energiával azért szeretne ellátni, hogy legközelebb hamarabb odaérjek zárás előtt, vagy tényleg a délutáni 4 órás alvás nem igazította eléggé helyre az arcvonásaimat...

... mindenesetre maradok a kávénál, már csak azért is, mert rögtön felrémlett az ígéret, amit egyszer még anyunak tettem az energiaitalokkal kapcsolatban. :) ... egyébként nem is nehéz betartani, mert hajdanán a Red Bulltól csak ideges lettem és fél óra múlva már aludtam is - de legkésőbb este 10-kor... :) valami másfajta stimuláció kellene, hogy végre nekifogjak dolgozni, mert a tudományt sajnos eléggé elhanyagoltam mostanában...

Nincsenek megjegyzések: