csütörtök, július 26, 2012

mindenki

"Mindenki, aki besétál az életedbe, megtanít valamire. Még akkor is tanítanak téged, ha az agyadra mennek, mert ilyenkor megmutatják a határaidat. Csak azért, mert valaki a tanárod, még nem jelenti azt, hogy szeretned is kell őt." (Andrew Matthews)

Marcipánördögön keresztül bukkantam Andrew Matthews "Hallgass a szívedre" című könyvére, egyszerű, találó, elgondolkoztató szövege van, aranyos képekkel. :) Most épp ezen az idézeten elmélkedek és egyszerre csak végre értelmet talált az életemben valaki, aki képes kifordítani udvarias mivoltomból és dühöngő fenevaddá változtatni. Még van néhány gerenda tüske bennem, de ha sikerül azokat is kihúzni.............



PS: Marcipánördögnek üzenem, hogy szívesen olvasnám tovább a blogját, ha küldene meghívót. :)

3 megjegyzés:

Marcipánördög írta...

Sziaa! Az ominózus könyvértékelést nem én írtam pont, ezt az eü könyves blogot többen írjuk, mindig alul látszik elvileg, hogy ki írta az adott post-ot. De örülök,h tetszett! ;)

Jaj persze, szívesen küldök meghívót, a blogon lévő gmail-es címedre küldöm! :) Szólj, ha esetleg nem kaptad meg, vagy más címre menjen.

Cserebogi írta...

@Marcipánördög: megkaptam a meghívót, köszi.:) amúgy tudom, hogy nem te írtad a beszámolót, de a blogodon keresztül találtam meg az eü-s könyvek blogját - azóta már két könyvet is megvásároltam az ajánlók alapján, és a többit is vadászom. :)

Marcipánördög írta...

Ja, bocs, akkor csak félreolvastam. ;) Örülök nagyon!! Akkor van értelme írni. :)