kedd, január 03, 2012

új év, új szelek...

... új elhatározások, hogy megtaláljam régi önmagam. Ennek a szükségességére a ma reggeli összeomlásom után jöttem rá, úgyhogy most a motiváció nem hiányzik, ismét kiegyensúlyozott, derűs és fellegekben járó akarok lenni és nem észrevenni, hogy mi zajlik körülöttem, és erre most energiát is szándékozok áldozni.
Újévi fogadalmat ugyan nem tettem, de:
- holnap reggeltől 6-kor kelek, persze kivéve hétvégéken, amikor mondjuk legyen 8 (Add, kérlek, hogy sikerüljön is)
- ébredés után 20 percet tornászom vidám zenére
- itthon kávézom és eszem valami műzli jellegűt vagy amire még futja az időből :)
- este 10-kor lefekszem aludni
- minden este elmosogatom a bögréimet
- befizetek a közeli fitness szalonba spinningre és/vagy zumbára (egyelőre 10 alkalmas bérletre, aztán ha nem halálozok el heveny izomnekrózisban vagy szívinfarktusban, és megszeretem a mozgást, akkor még folytatom)
- ezen a héten mindennap szoknyában megyek a munkahelyemre
- és mindennap más fülbevalóval
- és teszek rúzst.
... és persze napi legalább 3 órát dolgozom itthon is (ez mondjuk nem nagy változás az eddigiekhez képest...).


Nna.

Apró dolgoknak tűnhetnek ezek nektek, de akik ismernek, tudják, hogy most tényleg nagy célkitűzéseket állítottam fel (magamhoz képest:) ).

... majd meglátjuk, meddig tart ki az elhatározás, egyelőre ha egy hetet sikerül így végigzötyögni, máris nagyon büszke leszek magamra.

Most pedig rohanok mosogatniiii...... :)

Nincsenek megjegyzések: