vasárnap, október 04, 2009

Hurrá, nyaralok... :)

... legalábbis mindenki szerint erről fog szólni a következő két hónapom, ugyanis végül mégsem a mentőzés következik, hanem egy másik gyakorlat... igaz ugyan, hogy emellett kellene megszülessen a tézisfüzetem, valamint minimum 90 oldalas mondanivalóm az eltelt 3 évről, pontosabban arról, hogy mi újat hoztunk, munkacsoportom és én, a medicínában (és 3 hét múlva újabb előadást kell tartanom egy konferencián), de reménykedek benne, hogy mindez még belefér, őszülő hajszálak nélkül... egyet ugyanis már felfedeztem magamon, bár az is lehet, hogy csak szőkülök... :) Nem is tudom, melyiknek örvendenék jobban...

Október mégis a két "p" betűs városról lesz a legemlékezetesebb, ahova készülök...:) Talán a krónikás kedvem is újabb lendületet kap, de ha mégsem, akkor is lesz talán néhány fotó. Az elemeket már meg is vettem a fényképezőgépembe, ezen tehát elvileg nem múlhat...

... csak a napocska süssön, és jókedv legyen, és egészség és akadozó internet... ;)

4 megjegyzés:

Betond írta...

Pápa?

Cserebogi írta...

Paris, mon Bétond, Paris... ;)

Unknown írta...

OFF: Ha megírod a címed, küldök valmi szösszenetet a teremőrzésről, már nagyon készülök rá, csak most jöttem rá, hogy nincs hova küldenem. :-)
Ó igen, az enyém az itteni felhasználónevem @ yahoo.com.

Josesan77 írta...

Kérjük a beszámolókat!