hétfő, október 26, 2009

Éktelen nyikorgás...

... és porfelhő fogadott, amikor megnyitottam a blogomat ma este... :) Rég nem tettem be ide a lábam, úgy tűnik, amióta nyugodt gyakorlatomat töltöm, még annyira sem jut időm pötyörészni, mint világfájdalmasan-nagyonelfoglalt periódusomban. :) Igaz, hogy azért zajlik az élet most is, voltam például nyaralni, három darab "p" betűs városban, Párizs, Prága és két óra erejéig Pozsonyban jártam szájtátva, néha kifejezetten dideregve, de közben bőszen kattogtatva a fényképezőgépemet. :) Először fordult elő, hogy egy városra nem volt elég egy 1 gigás memóriakártya... :) és hogy nem vittem magammal a csere-memóriakártyát... és az USB kábelt, amivel leszedjem a képeket a gépről és áttegyem laptopra... de ezeket az apróságokat inkább most ugorjuk, mert nem akarok rossz(abb) benyomást kelteni (a feltétlenül szükségesnél és elkerülhetetlennél... ;) ).

Téma tehát van, fotóval is ledokumentálva, már csak idő kell, jószerencse, ihlet és egészség (a H1N1 oltásom már a hűtőben, csak nem szeretném a hétvégi kongresszust izomlázban, hőemelkedések közepett tölteni - lesz ott egyébirányú láz jó bőven...), s ha a Fennvaló is úgy akarja, akkor meg is örökítem (főleg ha a blogger is elkezdi arhiválni a szomorodmányaimat...).

Hát akkor munkára fel, cikkhegy középről megbont, ágyat cikkestől ellep... és 10 perc múlva édesdeden elalusz... ;)

1 megjegyzés:

Josesan77 írta...

Jó kis hűtő!
Kolbász, sajt, tej, H1N1 oltás, két alma, joghurt...
Észre se veszi az ember, hogy melyik is a kakukktojás. :)