csütörtök, június 18, 2009

Meglepetés...

Kicsit nehezen tértem magamhoz a meglepetésből, amikor ma a fogorvos kijelentette, hogy nem fogad el pénzt a munkájáért... amikor értetlenkedve ránéztem, és megjegyeztem, hogy messze még az idő, amikor én szakrendelni fogok és viszonozni tudom a szívességét, csak annyit mondott, hogy ő sem tudta meghálálni felesége orvosának a munkáját és így adja tovább a labdát nekem, cselekedjek majd én is hasonlóképp... :)

Felcsillant a remény, hogy mégiscsak vannak emberkék, akik ennek a keveset dícsért egészségügyi rendszernek a különböző csücskeiben összetartanak és összetartoznak... Csak azt kívánom, hogy minél tovább ebben a jóleső tudatban létezhessek és dolgozhassak...

... és persze ígérem, hogy továbbgurítom a labdát...

... addig is még egyszer köszönöm.

2 megjegyzés:

Betond írta...

akkor mar csak be kell alnom fogasztanulonak. mikor is lenne betomve a fogam?

Cserebogi írta...

Ha beállsz fogorvostanoncnak, már 1-2 éven belül arra ébredhetsz, hogy nagyobbéves diáktársad rajtad gyakorolja a fúrás-faragás művészetét... :) Egyébként itthon 6 év a fogorvosi, egy határral odébb már csak 5 (de nyugatabbra sem fogy el azért teljesen...;) ). A fogtechnikum pedig röpke 3 év.:) Szóval lehet mérlegelni és választani... :)
Én mindegyiket jó befektetésnek tartom...