kedd, december 02, 2008

Újabb konferencia...

... vagy legalábbis egy kisebb fórumocska, amin ezúttal elő kell adnom. Úgy látszik, hogy a "konferenciaközeli állapotok" jelentik számomra a múzsa csókját, de valójában szerintem csak arról van szó, hogy ilyenkor minden mást szívesebben csinálnék, minthogy heggesszem az előadásomat és elmélyedjek azokban a kérdésekben, amikben talán még a kutatás elkezdése előtt jó lett volna megmártózni és alámerülni. Hogy megkíméljen magamat az olyan típusú kellemetlen meglepetésektől, mint amilyen a mai is volt...
Rossz belegondolni, hogy ha 10 év múlva elolvasom a blogomat, konferencia lesz konferencia hátán, kisebb-nagyobb írásszünetekkel... és kínos sztorikkal, természetesen. Nem véletlen, hogy a legutóbbiról meg sem nyekkentem: Albinó épp az előadásom napján vett ki szinte 2 hónapos nyáriszabadságot, az előadások egy részén aludtam (a helyszínen, vagy a lakásban, ahol szeretettel befogadtak), másik részén protokollsuttogásokat folytattunk a teremben, vagy egy kávé mellett kint a büfében.

Ezúttal viszont más lesz: ugyanis egy wellness szállodában lesz a helyszín, és ha törik, ha szakad, én keresek magamnak egy pezsgőfürdőt és az esti órákat ott óhajtom tölteni. No jacuzzi - no előadás! Ezt már előre elhatároztam. :) Kikapcsolódni vágyom, mert rámfér egy kis újraindítás. Főnököm szerint nem akarom befejezni a saját cikkemet, ezért húzom az időt, pedig ha tudná, hogy ez minden vágyam, és egy kis agymosás a szürkeállományom egyes régióiban (csak amelyeknél a címkében benne van az a szótöredék is, hogy "faktor")... Nem tehetek róla, de mostanában amikor csak rágondolok erre a szóra, leáll a zakatolás a fejemben és sűrű csend lepi el a tájat...

Amikor viszont épp működnek neuronék, akkor mostanában két szám motoszkál a fejemben: az egyiket sajnos nem találtam meg sehol online, Ghymestől a Vágyalku, ha tehetitek, hallgassátok meg, én véletlenül bukkantam rá az egyik otthoni CD-n, belehallgattam és beleszerettem. A másik pedig egy reklámban keltette fel a figyelmemet és gyorsan rákerestem a neten. :)

Itt a mese vége mára, munkamánia bekapcs és előre hát, mind aki költő, tanár, diák, akta- és számítógépkukac, kétkezi munkás, orvos, ésatöbbi ésatöbbi! :)

1 megjegyzés:

Vera Linn írta...

levendulaolaj, masszazs s egy narancskoktel :) jo szorakozast