hétfő, március 03, 2008

Nem tudom, hogy...

... ki készítette az alábbi fényképet, de ha történetesen ért magyarul és olvassa a blogomat, akkor nagyon szépen megkérem, vigyen el engem is arra a helyre, ahol az alábbi fotó készült... :)) Már ki is néztem egy tulipánbokrot, ami mellett kényelmesen elférnék a füvön, kiterülve a napnak háttal szemben, csendben élvezve ezt a szín-szimfóniát.



Épp egy tavaszi hangulatú hátteret keresgéltem Albinóra (mert a havas kép már valahogy nem illett a plussz 10 fokokhoz, amik mostanában a szabad ég alatt röpködnek), amikor rátaláltam. Azóta többször is előfordult, hogy "puszta véletetlenségből" a háttérképnél kötöttem ki az intenzív statisztikázás közepett, remélem bocsánatos bűn. :)

És mivel tudom, hogy apum imádja a tulipánokat, ezért ezt a képet most kifejezetten neki küldöm. Ennél sokkal több tulipánt megérdemelne - most viszont csak ennyit adhatok.

Hát akkor mindenkinek egy csodálatos, felhőtlen tavaszt! :)

1 megjegyzés:

Éosz írta...

gyönyörű!!!!!!!!!!!