vasárnap, március 30, 2008

Akut molylepkétlenítési akció

Tegnap reggeli bevásárlókörutam eredményeként női molylepke feromonokon alapuló technikájú molylepkétlenítő szerkezet boldog tulajdonosává váltam. Elvileg a megtévesztett fiú molylepkéket (csak és kizárólag ételre szakosodott molyokról van most szó, mert biológus barátaim minden kétséget kizáróan azt diagnosztizáltak a lakásban) kellene odacsalogassa magához, hogy aztán az illatfelhőtől elbódulva beleragadjanak a ragacsos papírba. Meglepő módon az egyedüli dolog, amit eddig fogott, az én voltam, amikor nagy lelkesedéssel nekifogtam összeszerelni ezt a csodálatos izét. Alig tudtam leoperálni a kedvenc szvetteremet róla, félelmetes találmány, ha valóban működik...

Remélem nem hiába ülök a női molylepkeferomon-felhő kellős közepén és tényleg hasznos lesz a legújabb szerzeményem. Ma agyoncsaptam a szobában egy teremtményt a feketelistáról, de mostmár azzal a biztos tudattal, hogy ez nőnemű volt, mert hát a fiúknak a "papírforma szerint" a konyhában a helyük... :)

3 megjegyzés:

Betond írta...

Ha kilépsz a lakásból, csak úgy röpködnek majd körülötted a fiú molyok, mint a molyok.

Cserebogi írta...

Legalább jelzés lenne, hogy nem az én készülékemben van a hiba, hanem a velem közös háztartásban élő fiúmolyokban... vagy lehet, hogy történetesen mindegyik most lett náthás...? :)

Betond írta...

Tavasz van! talán a virágpor teszi. Majd jönnek a fiú méhecskék (herék ;))a fullánkjaikkal...