hétfő, január 02, 2023

Isten hozott 2023! :)

... bár annyi minden szomorú dolog is történt körülöttem 2022-ben (többek között még jobban felfordult a korábban viszonylag békésnek hitt, majd a koronavírus által megrázott világ), de én valójában csak hálás lehetek a sok jóért, amit hozott az életembe. 

... 2023 sokat ígér, vannak benne kedvenc számaim. :)

... az éves beszámolóról már rég letettem az elmaradásaimat tartalmazó listára egy pillantást vetve, már annak is örülök, ha lesz időm magamban végiglapozgatni a naptáramat és leszűrnöm a tanulságokat. 

... 2023-as jelszavaim: türelem és elfogadás :) 

(ezekkel elég hadilábon állok amúgy kb. születésem óta - nem véletlenül kaptam én leghamarabb az ebédet az egész családból már kb totyogós korom óta)

Kívánom, hogy az új év végre a sok mosolyról és a bizalom és biztonság érzéséről legyen emlékezetes mindannyiunk számára. :)

Nincsenek megjegyzések: