vasárnap, április 02, 2017

történelmet írtam... :)

... ma annyira szép idő volt, és én olyan régóta tervezem, hogy valamennyi mozgást ismét beiktatok az életembe, szombaton ráadásul lejárt az épp aktuális előadásom is, a következő pedig már csak 8 nap múlva lesz esedékes, így ma délben elmentem futni (!!!), senki által nem kényszerítve. :)

Kb. 2 éve töltöttem le egy applikációt a mobilomra (és vásároltam meg az élethosszig tartó licenszet), aminek a segítségével 6 hét alatt 5 km-es folyamatos futásra leszek elvileg képes, ha heti 3x követem az utasításokat. Tegnapelőtt aktiváltam a programot és ma már használtam is. Túlélhető tempót diktál egyelőre, de majd még meglátjuk, holnap reggel hogyan ébredek... szerintem némi izomláz biztosan lesz.

Kedden megpróbálom ismét beiktatni a programra, bár esőt és villámokat jósolnak és tartok tőle, ha a mostani lelkesedésemet ez lelohasztja, akkor 2 év múlva jut eszembe megint előszedni ezt a programot egy nap erejéig...


Nincsenek megjegyzések: