kedd, május 05, 2015

kicsit ideges...

... amúgy visszajutott a fülembe, hogy a klinikavezető nagyfőnököm utasította a titkárnőjét, hogy bizonyos dologgal kapcsolatban inkább ne zavarjon, mert mostanában ideges vagyok...
... ezek után kinéztem a netről a legnagyobb koncentrációjú magnézium készítményt (napi egy lefedi a szükségleteimet) és elkezdtem szedni... :)
... már 3 napja használom és már csak napi háromszor mordulom el magam teljesen kétségbeesve...
... remélem nincs hozzászokás és a helyzet még tovább tud javulni (mert még mindig kicsit borúsan látom a jövőt)...
... azért a magnézium mérgezésnek is lehet, hogy jó lenne utánanézni, mert ha nem kezdek el világítani a sötétben, nem tudom, hol a határ... :) a szérum magnézium szintet persze nem nézettem meg, mert ha normál tartományban van, mi legyen a következő lépés, a következő szalmaszál...?

... azt mondtam már, hogy egyre jobban izgat a fizetés nélküli szabadság gondolata... ?

Nincsenek megjegyzések: