kedd, február 04, 2014

mai plusszaim

... 1. létezik műszaki ügyelet és működik is, mert amikor sikerült kizárni magam az orvosi szobából ügyelet során (a kulcs nálam volt, csak a zár romlott el, naná hogy az én fennhatóságom alatt), akkor félórán belül kijött egy látásból ismerős srác és kicsit szétszedte az ajtót és teljesen szétszedte a zárat, de utána be tudtam jönni és hőn szeretett Öcsikémet ismét kezembe kaphattam. ... 2. S. néni 80+ betegem imádkozni fog értem, hogy ne pottyanjon le a repülő, amivel csütörtökön Olaszországba megyek kongresszusra és azóta is ezen aggódik a nővéreknek - ezek után én is kicsit kezdek aggódni, de S. néni imáival felettem bízom benne, hogy nem érhet baj... :) ... 3. Kis Angyal titulust is begyűjtöttem ma (pedig én tudom...)... :)

1 megjegyzés:

Odrayy írta...

Jó utat Olaszországba és érezd jól magad!