szerda, szeptember 25, 2013

ahogy telik az idő

... egyre kevesebbet foglalkozom egy-egy előadásommal. Míg évekkel ezelőtt azért olvastam is hozzá cikkeket és azon izgultam, hogy milyen kérdéseket kapok, most leginkább azon izgulok, hogy egyáltalán befejezem-e az előadást addig, ameddig le kell adni a nagy nap hajnalán (merthogy vasárnap reggel 8 után nem sokkal lesz a fellépés, és titkon remélem a szombat esti buli után kevesen lesznek olyan elszántak, hogy másnap virradatra odaérjenek...). Az olvasásról már letettem... na jó, azért 1-2 kulcscikket elviszek kinyomtatva és beteszem a párnám alá, hátha diffundál valami tudomány az éjszaka során még a fejembe... esténként ugyanis a vacsora után pályázatot kell írjak, aminek október 1. a határideje...

... most persze még pénteki zárókat írok, mert holnap hajnalban köd előttem, köd mögöttem, irány a konferencia.

Nincsenek megjegyzések: