hétfő, május 14, 2012

most pedig jöhet...

... a vasárnap esti 1 deci vörösbor (kávéspohárban :) ), hogy kivédjem a szokásos hétfő reggeli szindrómát (időnként vasárnap este felpörög az agyam - most is némileg, hiszen 5 perce küldtem útjára Olaszországba és Hollandiába mostohagyerekcikkem legújabb rémverzióját - , és képtelen vagyok elaludni, hétfőn viszont fáradtabban ébredek, mint ahogy nekivágtam a hétvégének).

... és hát ugyebár a vörösbor a kollégák szerint is jobb, mint a "böcsületes közönséges gyógyszer" - mindenféle szempontból. :)

... és mivel a buszt holnap sem én vezetem a munkahelyemig, ezért még akkor sincs baj, ha az ébresztőig hátramaradó 6 óra alatt nem bontja le teljesen a szervezetem... :) reggel pedig még mindig foghatom a zűrzavart a kialvatlanságra és kávéhiányra... ;)

Nincsenek megjegyzések: