vasárnap, április 22, 2012

egy (majdnem) csodálatos nap...

... reggel ugyanis sikerült kávéivást és csokiskeksz evést követően eljutnom templomba is, méghozzá egy ifjúsági misére, ahol a hajdanról ismert gitáros énekeket énekelték (most ne vegyük figyelembe azt az apróságot, hogy az első ének annyira falsra sikerült, hogy az összes szőrszálam több alkalommal is az égre meredezett tőle...) A fiatal pap is érdekes beszédet mondott, szóval azt hiszem ezentúl ezt a helyet és időpontot fogom célozni... :)
... ezt követően a szép napsütésben gyalog sétáltam el a templomtól a piacig, ahol egy idős nénitől vettem egy csokor fehér orgonát a konyhaasztalra, egy másik idős nénitől pedig 3 szép zöld almát (remélem sikerül rávenni magam, hogy meg is egyem... :) )
... ezután mostam, mosogattam (na jó, igaz, hogy vasárnap van, de tegnap dolgoztunk és nekem ismét 5 után sikerült hazaérni, utána pedig már nagyon fáradtnak éreztem magam mindenféle hasonló megerőltető házimunkához...),
.. délután 2-kor eleget tettem egy ebédmeghívásnak, ahol nagyon finom csirkecubókot kaptam gombás körettel (cserébe telepítgettem és frissítgettem egy kicsit az illető számítógépén - kitalálhattátok - egy másik lányról van szó :) )...
... ebéd után hazadöcögtem, még kicsit (kb 2 órát) néztem a tévét, a végén már némi párhuzamos munkát is mímeltem Albinón...

... és itt romlott el a nap, mert hirtelen eszembe jutott, hogy holnap megint oktatnom kell az angol csoportomat és fogggggalmam sincs, miről beszéljek nekik, mert nem sikerült egyetlen izgalmas beteget sem meggyőzni, hogy bejöjjön holnap a klinikára, emellett még 2 projekttel kapcsolatban fognak rajtam táblázatokat keresni a nap folyamán, és nem utolsó sorban a cikkemmel sem haladok, amiért nagy emberek fogják a fejemet letekerni törékeny és védtelen nyakamról ...

... na de eltekintve a kétségbeesett küzdelemmel telő hátralevő óráktól, amivel próbálom még menteni a menthető, tényleg szép nap volt...:)

Nincsenek megjegyzések: