szerda, március 07, 2012

ha csak egyszer...

... az életben tartani tudnám a napi munkatervemet...
... és ha ez véletlenül pont ma lett volna, akkor már 1,5 órája aludnék, két nyers előadás változat boldog tulajonosaként... így viszont 3 perce elküldtem egy 1 hete lejárt határidejű munkát, van egy fél előadásom angol nyelven (amiből még magyart kell faragnom - még szerencse, hogy az angolt is én készítettem, legalább ismerősek az ábrák :) ), és van egy másik előadás cím diám. De hát még úgyis van 48 órám (minusz két munkanap)... és azok után, hogy ma a folyosón megtaláltam a múlt héten elveszített fülbevaló-hátsó-pöckömet, amiről már rég lemondtam, én bizony még a csodákban is hiszek. :)

3 megjegyzés:

maszatka írta...

Ezért jó, ha az ember nem pórszívózza a lakását minden második nap :)))
A klinikán gyanítom, hogy nem találtad volna meg ennyi idő után... ott naponta takarítanak ;)

Vera Linn írta...

én meg remélem, hogy nem a klinika folyosón találtad, mert ugye nem itthon melózol

Cserebogi írta...

@ maszatka: khmm... sajnos még a heti rendszerességű porszívózásig sem jutok el (inkább be sem vallom, hány hetente adódik rá szabad órám - amit nem alvással töltök).

@Vera Linn: a fülbevalót a klinikán a szobámban veszítettem el, ahol kb hetente 1x takarítanak - de mentségükre szólva a szobám a padlástérben helyezkedik el egy eléggé eldugott, betegek által nem látogatott helyen, aminek ablakát lassan beszövi a még ki nem gyilkolászott növényeim indája és lehet, hogy ha egyszer több, mint napi 10 percet tudnék ott tölteni, akkor én is Csipkerózsika álomba szenderülnék ott, távol a világ zajától... :)