péntek, december 02, 2011

ruhatár felfrissítés

... jövő hét szerdáig be kell szerezzek néhány ruhadarabot, ami megfelel az amszterdami "business casual" (üzleti alkalmi) dress code-nak. Ha most nyár lenne, elő tudnék varázsolni pár ruhadarabot, így viszont egyik délutánomat erre kell áldozzam, és már előre látom, hogy nagyon fogok szenvedni, mert továbbra is utálok ruhát vásárolni. :(
... nézelődtem kicsit a neten, hogy milyen irányban keresgéljek, és ott találtam az alábbi hasznos tanácsokat a társas életre, ügyfelekkel való kapcsolatokra vonatkozóan. Én bizony meglepődtem, mert pl. az email írással időnként elcsúszok, és a problémásabb válaszadásoknál nem csak 48 órát... ezen (és nemcsak) bizony még dolgoznom kell.

2 megjegyzés:

Vera Linn írta...

Nekem élre vasalt nadrág és ing a védjegyem. Nadrágot álltalában feketét vagy szürkét veszek magamnak, ingeket pedig mindenféle sötét színt és fehéret. Így keverni tudom őket és a Dressy Casual-tól felfele minden eseményre megfelel, ami a koktélruha alatt van (ez már egy új ketegória ugye). Könnyü mosni és beszerezni sem nehéz. A hangulat kedvéért, néha megvariálom egy nyakkendővel.

Cserebogi írta...

köszi Vera Linn a jótanácsot, meg is fogadom, holnap elszaladok munka után élre vasalt nadrágot és inget venni.:) Már csak az élre vasalást kell megtanuljam, de talán első használatkor még kitart az eredeti... ;) Én korallköves fülbevalóval és nyaklánccal tervezem megvariálni a kinézetemet. :)