péntek, július 31, 2009

Reklám, reklád, reklája :)

... némi töprengés után (hisz nem akarok szerénytelennek tűnni, bár aki ismer, az természetesen ezt sohasem feltételezné rólam... khmm, khmm... :) ) mégiscsak megosztom veletek a reklám(om), amit egy 80 év feletti általam megvizsgált kedves öregúr komponált rólam/nekem bennfekvése során. :)

"Sztárdoktornő a Honvédban
Csak egy van.
Megismertem és azonnal
Megmondtam.
Szerényebb, mint a
Mezei pacsirta.
Szebben beszél, mint a Vágó
A Pista.

Híres orvos lesz belőle
Jól tudom.
Ha nem botlik meg
Kövezetlen rossz úton.

Ha szerény marad
Mint mezőn a pacsirta
Boldog lesz már
Szókratész is megírta.

Hivatásnak tekinted
A szakmádat
Csak bírd a terhet
Amit reád raknának.
Tebelőled sugárzik a
Szeretet.
Józsi bácsi áldja majd a
Nevedet."

Magától értetődik, hogy leendő negatív rekláimat belecsempészem az ablakom alatti, éppen felújítás alatt levő terecske és szökőkutacska betonöntvényeibe, hogy csak egy Sherlock Holmes képességű ember jöhessen rá majdan, hogy én sem voltam tökéletes... ;)

2 megjegyzés:

Josesan77 írta...

Watch your step, the macadam road is rough! - ahogy az ősi cherokee mondás mondja és ha jól tudom, akkor mostanában elég sok az útegyenletlenség feléd. Tehát a vers egyetlen negatív pontjára felhívva a figyelmedet: "ha meg nem botlik..."
HA!!!
Légy óvatos!

Cserebogi írta...

Köszi, José, hogy felhívtad a figyelmemet, tudod, a "sztár" szócskánál leragadtam és a versike többi része már nem rémlett - legalábbis eddig...