szombat, április 23, 2011

Lustaság-önuralom : 1-0

A mai napra nem terveztem semmi időigényes feladatot, mivel a tézisfüzetemmel szerettem volna egy kicsit haladni.  Itt lóg az orrom előtt a feladatos listámon, 4. pont, ("tézisfüzetet elkészíteni"), az előző hármat már kihúztam és még utána is pár elemet a felsorolásból, ez itt egyedül középen kísért már napok óta...
De hát persze sikerül egy 10 órás alvással indulnom a napnak (ami egyébként nagyon jólesett..), majd reggeli, kávé, egy kis szocializálódás az otthon hagyottakkal és máris nekifogtamhattam volna, ha nem jut eszembe, hogy azért még jó lenne pár olasz nyelvleckét keresgélni a neten. Ez egyébként elsöprő sikerrel zárult, lassan annyi anyagom van a gépen, hogy már rég szenilis öreganyó leszek, és még mindig nyitogathatnám az új anyagokat... Találtam egy nagyon jó filmet a reneszánsz olasz festészetről is, úgyhogy a következő napokban egy órát (na jó, már csak háromnegyedet...) ezzel fogok tölteni. :) 3 hét után először természetesen pont ma kellett levest főznöm, sikerült találni az üzletben olyan zöldségkeveréket, amiben nem volt cukkini, mert az olaszok imádják a híres minestrone levesüket teletömködni vele, nálam viszont a zöldborsóval egy kategóriában mozog: ha kilátástalan, hogy valami más ételhez jussak belátható időn belül, akkor üsse kő, megeszem, de csak a létfenntartás ösztönétől vezérelve.
... aztán egyszer csak hirtelen lelassult Albinó (bár ennek az is lehet az oka, hogy kicsit sokat vártam el tőle tekintve előrehaladott korát és bőszen nyitogattam az ablakokat), úgyhogy 1 óra víruskeresés is zajlott, majd víruskeresés végefele megnyitottam a tézisemet és elkezdtem a 80 oldalból 20-ra lefaragni, szerintem nehezebb tevékenység, mint a fordítottját véghezvinni... Nem túl hosszas küzdelem után valahogy a blogomon kötöttem ki és máris a jelenben járunk és írom a bejegyzést... Na jó, egy cikket azért ma is olvastam, és már ki van nézve a következő holnapra, jóleső érzés, hogy mostanában ilyesmire is jut időm...

... már csak a 4. pontomat kellene valahogy megnyugtatóan letudjam és szép szabályos hullámos vonallal kihúzzam...

Nincsenek megjegyzések: