péntek, május 22, 2020

napi jó - 51. nap

Ma futottam ismét az asszisztensnőmmel, és futás közben láttunk egy ismerős arcot, aki minket (is) nézett és talán egyet biccentettem is neki, mert azt hittem, hogy orvoslátogató lehet az alapján, hogy már biztos többször is találkoztunk, annyira megszokott volt az arca (ennyire tudom követni a körülöttem változó arcokat, neveket, cégeket).
Később is néhányszor elmentünk még egymás mellett, akkor is összenéztünk.

Már az autóban esett le nekem ,hogy ki is volt ez az illető: az egyik helyi színész, akit többször is láttam szerepelni az utóbbi évtizedben a színházban- hát innen volt ismerős. :) Gondolom neki nem voltam ismerős, csak látta, hogy valaki kedvesen üdvözölte őt. :D

2 megjegyzés:

Betond írta...

Ez az az asszisztens akivel korábban dolgoztál együtt és azt hitted nem bírjátok egymást?

Cserebogi írta...

Nem, ez az az asszisztens akivel 7 éve dolgozom együtt és nagyon nagyon szeretem. :)