péntek, május 01, 2020

napi jó - 34. nap

Ma egész nap dolgoztam a számítógépen és időnként online webinarokat néztem (3 darabot, amiből egyik a Wiley kiadó idő menedzsmentről tartott előadása volt, kár, hogy folyamatosan akadozott a nem megfelelő internet kapcsolat - előadóé - miatt) :)
De végre éjfélkor elküldtem az anyag nagyobb részét, amit eredetileg úgy számoltam, hogy kb max 3 nap alatt le tudok adni (ebből tartok kereken egy hétnél úgy, hogy mindennap éjfél után feküdtem le).
Fogalmam sincs, hogy mi mennyi időbe telik. De most indítok egy oldalt a kapcsos naptáramban, amin ilyen figyelmeztetéseket jegyzetelek magamnak, mint pl hogy az online modulhoz a kérdések gyártása nem 1-2 nap, hanem inkább 4-5 nap, legalábbis az én tesztkérdés író gyakorlatommal (pedig már írtam elég sokat, de nem angolul és nem ilyen feltételekkel...).

A nagyon jó dolgon is gondolkoztam és most valaminek a hiányát kell megjelölnöm: ma este volt egy megbeszélés két nagyon-nagyon intelligens férfi kollégával és az egyik elmesélte, hogy 2 napja rettenetes migrén gyötri, lesötétített szobában ül és elhaló hangon tudott csak kommunikálni. Hiába minden tudás, minden elismerés, ha jön a migrén, akkor bizony ki van lőve néhány nap (én mondjuk ezt migrén és egyéb fájdalom nélkül, Columboval tudom reprodukálni).

Ma nagyon jó érzés volt, hogy semmiféle migrénes tendenciám nincs és remélem így is marad. :)

Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések: