szombat, április 25, 2020

napi jó - 29. nap

Bár reggel enyhe fejfájással indult a nap, amit inkább az előző napi csökkent folyadékbevitel számlájára írok, mintsem az este elfogyasztott 2 dl vörösboréra, de azért ma végre nekifogtam egy kb 3-4 hónapja kiosztott, április 30.-i határidős feladatot megcsinálni (persze akkor szembesültem vele, hogy vannak részei, amik kevesebb energiát igényelnek, mint korábban sejtettem, viszont más részei pedig valamivel többet, úgyhogy lesz bőven amit csinálni vele a következő napokban is). Nagyjából 2 óra folyamatos munka után, amiben a szürkeállományom sejtjei ugyancsak igénybe voltak véve (angol szöveg, hibakutatás és ugyanakkor azon töprengés, mennyire naprakész az információ, kell-e aktualizálni) még némi csokit is bevetettem, hogy leküzdjem a rám törő álmosságot, de végül kénytelen voltam feladni a harcot és ledőltem fél órácskára... amiből a nap legjobb része alakult, mivel kereken 3 óra múlva ébredtem spontán, üdén, frissen és semmivel sem motiváltabban....

Azért mostanig dolgozgattam, amikor épp nem a hűtőt fosztogattam - elképesztő, hogy az utóbbi hétben mennyire haspók lettem, folyamatosan csak ennék, bármit a zöldborsófőzeléket továbbra is leszámítva - a futást viszont ma is ellógtam... rosszabb vagyok, mint egy ötéves gyerek.

Nincsenek megjegyzések: