hétfő, április 20, 2020

napi jó - 24. nap

Hétfőnként, ami amúgy is szakrendelős napjaim egyike, mindig izgulok kicsit, hogy meglátom-e a jót, ami biztosan ott ólálkodik körülöttem, csak túl morcos vagyok, hogy észrevegyem...

Azért volt a mai napban is jó dolog, nem is egy. :) Az egyik, hogy kiderült, hogy az egyik betegemnek, akinek korábban több problémás terhessége volt, végül megszületett a régóta várt trónörököse és már otthon vannak egészségesen. :) Idén is reményeim szerint szaporodni fognak a speciális albumomban a fényképek. :)
Mai is volt olyan, hogy egy amúgy elég mogorva betegem a telefonos beszélgetés végén kissé aggódva kívánt nekünk egészséget, és hogy vigyázzunk magunkra, még egy félmosolyt is kihallottam a szavaiból. :)
A nap végén pedig én lettem a győztes, mert sikerült legyőznöm magam és elindultam teljesíteni a napi futást, pedig a munka végén erre még nem sok esélyt láttam. :) Így, hogy tudom, hogy mielőtt elfáradnék úgyis váltanom kell a sétára, mert a pulzusom felszáll az egekbe, nem is olyan elrettentő dolog ez a sétafutkorászás. :)

Nincsenek megjegyzések: