szombat, április 18, 2020

napi jó - 22. nap

... mai napi nagyon jó, hogy ezen a héten is van olyan nap, amikor spontán ébredhetek (mivel nem szombaton ügyeltem) és ezért ma például reggel 8-kor nyitottam ki a szemeimet...
További jó dolog volt egy újabb túra, az előző heti útvonalán, csak a körön fordítva elindulva.
Egyre könnyebben mennek az emelkedők- de azért továbbra sem tapsikolok az örömtől, amikor meglátom, hogy min kell felmenni... :) Ki szerettem volna használni még ezt a szép időt és azt, hogy a jelenlegi munkarend még lehetővé teszi, hogy a szabad hétvégémen akár túrázzak is (a tervezett munka mellett, amit a holnapi lehűlés miatt inkább holnapra tartogatok).

Hétvégi terv: a mának élést (is) gyakorolni. :)





 

2 megjegyzés:

Betond írta...

Jéé, nálatok már zöld. Mindjárt jövök is.
Ja nem, nem járnak a repülők.

Cserebogi írta...

Itt már gyönyörű tavasz van. :) ennyire még szerintem soha nem vágytam ki a természetbe, mint amióta lehetőség szerint ne menjünk ki... :)
ilyen az emberi természet.