csütörtök, április 24, 2014

új divat...

... igencsak divatba jött mostanában az online kérdőívek kitöltögetése a neten, egyesek államvizsgát írnak ez alapján (fb-on látom mostanában egyre gyakrabban), máskor saját magadat ismerheted meg még alaposabban (új oldalaidat is felfedezve), ha válaszolsz 100 kérdésre.
... akadnak azért a tudományt előre tolni akaró kérdőívek is: az előbb töltöttem ki egy nemzetközinek szánt, kb 60 kérdésből állót arról, hogy a szerintem mik a legfontosabb kutatási kérdések jelenleg az egyik betegség  kezelésére vonatkozóan, amit különösen a szívemen viselek..  Na jó, nyilván nem az én válaszaim fogják megadni a kezdő lökést a tudománynak, de érdekes belegondolni, hogy most Amerikában , Ázsiában, Ausztráliában és Európában is ugyanezekre a kérdésekre nyomogatják a válaszokat a nagyok - és bízzunk benne, hogy nagyobb haszonnal, mint én... :D
... ezek után a youtube-on a következő szám előtt a surveymonkey-t kezdték el nekem reklámozni... .... addig-addig, hogy a végén még meghozzák a kedvemet, hogy meginterjúvoljam a kedves olvasóimat... :)

... hmmm, alaposabban belegondoltam. Jobban járok, ha mégsem. :) A boldog tudatlanság állapotában szeretnék tovább lebegni. :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

..az elképzelt interjúra adott válaszaim:

igen
nem
nem
igen
néha
igen
nem
talán :-)

Betond Adams írta...

Hogy is van? Nem az a bölcs, aki tudja a választ, hanem aki tudja a kérdést?

Cserebogi írta...

@Névtelen: na amiatt a harmadik "képzeletbeli nem" miatt nem interjúvolok meg senkit... :)

@Betond: majd szólok, ha kiderül... :)