szombat, április 26, 2014

felkészületlen

... ma reggel arra ébredtem, hogy be akar görcsölni a lábszáram... úgy éreztem, hogy lelkileg még nem állok felkészülve a rendszeres testmozgásra (és amúgy is jelnek vettem a görcs előérzetét), ezért végül kihagytam a spinninget és végül csak este tekertem itthon a tévé előtt fél órát a klasszikus szobabiciklin.

... ezt viszont valahogy rendszeresíteni kellene, már csak azért is, mert ma egy üzlet ablakában megláttam magam, és a látvány nem töltött el olyan nagy boldogsággal... a szendvicsevő életmód a rengeteg üléssel kombinálva oda vezet, hogy .... el tudjátok képzelni, ugye... ? :)

... ezért első lépésben a biciklit behoztam a konyhából a szobába és leszedtem a szatyrokat, amiket eddig a kormányon gyűjtöttem. Remélhetőleg a sok biciklikerülgetés közben időnként fel is pattanok rá... heti 3x20 perc a kitűzött adag a jövő hétre, igazán nem vagyok telhetetlen. :)

Nincsenek megjegyzések: