hétfő, július 11, 2011

meglátni és megszeretni...

... ki gondolta, hogy létezik ilyen, de még engem hitetlent is megszédített ez itt ni (a harmadik generációs nézzétek, hát nem elbűvölő..? :) ). Úgyhogy hosszas gyötrődés, töprengés, szervezkedés és számolgatás után úgy döntöttem, hogy a Nobel díjhoz nagyon jó orvossá válás fele vezető úton ez bizony elengedhetetlen, ezért ma megrendeltem. :) A nap közben előforduló üresjáratokat ezzel bizony nagyon jól ki lehetne tölteni, cikkeket vagy szakkönyveket lehet rajta olvasni, és egyik-másik köpenyem zsebében is elfér. Albinó ebben a melegben nem túl kellemes hátitárs, nehéz is, én sem leszek fiatalabb, ezért egyre gyakrabban hagyom otthon.:) Viszont itt a cikkeket nem akarom kinyomtatni és egyet-egyet betenni a táskámba minden eshetőségre készen (amint azt korábban gyakran megtettem), mert a firenzei hónapok végén kamiont kell rendeljek és segítséget fogadjak, hogy hazaszállítsanak, nem lesz elég a két meglehetősen nagyranőtt táskám az itt alattomosan fehalmozódott dolgaimnak...

... remélem ezek után ti is belátjátok, hogy nem egyszerűen tehettem mást, meg kellett rendeljem. :)

... mostmár csak azért kell szorítani, hogy meg is kapjam itt Firenzében, mert nem biztos, hogy megértem, ha megszólal a mobilom, hogy mikor és hova kell menjek átvenni álmaim kütyüjét. :)

8 megjegyzés:

Betond írta...

Hajrá! Tetszik nekem is.

Odrayy írta...

Nem rossz....

Cserebogi írta...

...csak már nem győzöm kivárni... tegnap rendeltem, ma már legalább 10x megnéztem az amazzoon-on (nem reklámozunk ugyebár :) ), merre jár a csomagom, de még nem is shippingolták ezek a zamerikaiak, még odabent kuksolhat a raktárban, miközben én idekint elepedek...

Réka írta...

Szia,
ha majd lesz egy kis időd, megírnád, kérlek, hogy mit érdemes egy ilyen kütyünél nézni? Én is most tervezek rendelni egyet, de nemigen értek hozzá. Mit kell szem előtt tartani? Esetleg feltennél/küldenél egy linket azzal, amit Te megrendeltél?
Nagyon köszi előre is!
R.

Cserebogi írta...

Kedves Réka!
Gyakorlatilag 3 fajta Kindle közül választhatsz, van valami exclusive vagy mi a szösz, az a legnagyobb és legdrágább, van a Kindle3 wifi-s (amilyen az enyém is a fotóm, elfér a köpenyem zsebében, ez volt az elsődleges szempont :) ) és van a Kindle3 wifi + 3G-s (ez drágább, mint a sima wifi-s, itt tudsz csatlakozni 3G-re is, de vagy van már fizetett 3G-s kapcsolatod, vagy menetközben számláznak időnként ezt-azt :)
Én a www.amazon.com-on rendeltem, regisztrálni kell, rámenni egy onnan átirányító ucsak amazonos linkre, ha nem Amerikában ülsz épp és oda akarod rendelni, simán kattogtatsz és megadod végül a bankkártyád számát, számlázási és postázási címet és máris veszi le a pénzt és indulhat a várakozás. :) A feltüntetett árak az áfát és szállítási költséget nem tartalmazzák, de még így is olcsóbb innen rendelni. A rendelés végén látod a pontos összeget is, ha nem tetszik, még vissza lehet lépni, mielőtt megnyomod a kosárba helyez gombot. Ha még van bármi kérdése, a cserebogi@gmail.com-ra megírhatod.

Sok sikert!
Bogi :)

PS: arra figyelj, hogy újat válassz, mert uitt lehet használtakat is kapni. Árban nincs nagy különbség, én a biztosra mentem. :)

Réka írta...

Szia,
nagyon köszönöm, hogy ilyen részletesen válaszoltál. Amazonról rendeltem már, ezúttal Amerikába kellene kiszállítaniuk, onnan elhozza valaki. Csak anno, amikor egyszer nekiálltam megnézegetni, zavarba ejtett a sokféle verzió, ami kapható, s nehezen igazodtam el a sokféle modell közötti különbségben.
De látom, Te elégedett vagy a magad verziójával. Még azt mondd majd meg, kérlek, hogy internetes újságokat tudsz-e rajta olvasni, vagy csak előzetesen feltöltött anyagokat offline üzemmódban.
Még egyszer köszönöm, s sok szerencsét a magadéhoz!
Réka

Cserebogi írta...

Szia Réka!

Ha Amerikába rendeled, akkor most van valami 114 dolláros akció, azt igénybe veheted (nézd meg a pontos részleteket - kisbetűket leginkább:) ). A folyóiratok olvasásához kell előfizetésed legyen az adott amerikai folyóiratra, legalábbis ahogy én olvasgattam a neten. Az internetre igazából csak annyira tudsz felmenni, hogy amint kapcsolódsz rá, az Amazon frissíti a Kindle-ed állományát, tehát ha közben programfrissítés esedékes, vagy megérkezik az Amazon account-odra az adott folyóirat legújabb száma, akkor automatikusan rákerül a Kindle-re. Legalábbis legjobb tudásom szerint, én még nem próbáltam, mert itt vagy a gépen megy a wifi, vagy a Kindle-en, a kettőn együtt nem. És a munkámhoz inkább a gépre van szükségem. Lehet, hogy vannak ingyenes folyóiratok is, ha nagyon keresed, de eddig még azok a könyvek sem bizonyultak ingyenesnek, amik 0,00 dollárba kerülnek a honlapon.:) Rémlik, hogy valami blogokat mintha lehetne még olvasni, de igazából ebben én nem mélyedtem el:)
Egyébként letölthető a honlapról az angol felhasználókönyvecske, abban biztos megvan ezekre a kérdésekre is a válasz. :)
Szia,
cserebogi (ugyanis valójában nem Bogi :) )

Kindlevarazs írta...

Kedves Csere(nem)bogi!

Rengeteg teves informaciot tetszik leirni!
1. A 3G-s Kindle-n ingyen tud netezni, nincs egyeb plusz koltsege.
2. Nem erdemes Amerikabol hazahozatni az ott megrendeltet, mert az ottani 3G-s nem fog itt mukodni az ingyen nettel, mert amerikai szolgaltatos SIM van benne.
3. A 0$-os konyvek itthon is 0$-ba kerulnek, rengeteget "vettem" mar.

Egyelore ennyit:-)