vasárnap, július 03, 2011

... könnyed kis toszkán vacsora... :)

... könnyedén el is fogyott... :)

... hiányozni fog...

... szerencsére van még egy adagra való a hűtőben. :)

Ez a típusú sonka, vagyis az ún. "prosciutto", híres errefelé, nyersen fogyasztják papírvékony szeletekre vágva, viszont előtte több hónapon, akár egy éven keresztül is pácolják mindenféle fortélyos lötyikben... :)

Amúgy az olasz ételekben ezt szeretem a legjobban: az egyszerűséget, és a meglepő, de nagyon jó kis gyümölcs-zöldség-hús kombinációkat. De a tengeri herkentyűket továbbra is messziről kerülöm... :)

4 megjegyzés:

Simon Nyaradi Jozsef írta...

...peddig a tengeri herkentyuk is rendben vannak ha a hallal nincs bajod, sot van nehany tippem ami kimondottan megeri a probat :)

Ugron írta...

nagyon jol nez ki

Cserebogi írta...

@József: a halat kifejezetten szeretem, de ettől függetlenül képtelen lennék megenni a kockára vágott polipkar darabkákat amiken jól kivehetők a kis tapadókorongok, vagy mi a szösz van ezeknek az állatoknak... és akkor nem beszéltem a tengeri csillagokról és mindenféle tintahalakról, meg a rákok különféle nemzetségeiről, amik mellett az üzletben is gyorsan elsurranok, hogy nehogy megálmodjam éjszaka... :)
Ezek után még mindig tudnál nekem valami finomat ajánlani... ? :)

PS: sima kicsi hétköznapi jólnevelt rák jöhet - sütve.

Cserebogi írta...

@Ugron: igyekeztem konyhaművész és fotós képességeimet (khmm, khmm...) egyaránt megcsillogtatni... :)