csütörtök, július 14, 2011

Amazonról...

... márpedig vagy jót, vagy semmit. Én teljesen el vagyok tőlük ragadtatva, vasárnap du. 2-kor megrendeltem a kis kütyümet, és szerdán délelőtt 11-kor a portás hívott, hogy megérkezett, mehetek le érte. :) Láttátok volna azt a futást... :)  A kütyü 3 nap alatt megjárta Kentuky államot, volt Kölnben, Bergamoban és végül Firenzében landolt - a nyomában voltam a neten nap mint nap. Egy fotót is készítettem róla kicsomagolás közben, nagy-nagy önuralomról téve bizonyságot, majd rögtön utána neki is fogtam felpakolni rá pár szakkönyvet, régóta elolvasásra szánt cikkeket...



... kész szerencse, hogy szerdánként délután járok, ezért volt időm kicsit szeretgetni a kütyüt a csokibarna borítójában (aminek a csokisága ezen a fotón ugyan nem igazán látszik, de tényleg hasonlít a szín... :) ).
A mai szakmai sikertelenség után pedig (nem igazán érzem, hogy egy húron pendülnék itteni főnökömmel, ergo hétvégére tengerpart helyett megint statisztikázás néz ki, ismét újabb szemszögből, csak tudnám, miért nem ezzel kezdte 1 hete is...), elhatároztam, hogy a cikkek mellé felteszek egy nagy halom szépirodalmat is, úgyhogy most Gárdonyitól Dumas-n keresztül Balzac-ig nagyon sokminden megtalálható rajta. Találtam ugyanis egy varázslatos honlapot, ahol ingyenesen elérhető számtalan szebbnél szebb Kindle-re szabott könyv. Az már biztos, hogy gyakori vendég leszek ezen a honlapon. :)

5 megjegyzés:

Betond írta...

Neve? Kapucscsínó (albino után szabadon)?

Cserebogi írta...

Betond, elnyerted a keresztapaságot, Kapuccsínó lesz tehát a neve az új jövevénynek. :) Köszi. :)

Kindlevarázs írta...

Kedves Bogi!
Örülök, hogy csatlakozott Olvasóink táborába! Ajánlanám szíves figyelmébe, ha a Tékából kicsit feljebb lép, a blogban is sok érdekeset találhat:-)
http://kindlevarazs.wordpress.com, illetve az újdonságokról pedig Facebook oldalunkon tájékozódhat! Jó olvasást!

Cserebogi írta...

Kedves Kindlevarázs! Köszönöm a linket, már nézelődtem is rajta, de még beletelik egy kis időbe, ameddig elmélyedek a Kindle-fortélyokban - addig is igyekszem nem elrontani a sajátomat ... :)

Tbéla írta...

Szép csomag! :)