vasárnap, június 21, 2020

napi jó- 72. nap

.. bár reggel 6-kor az órám ébresztett, mivel elfelejtettem kikapcsolni a mobilon az ébresztőt, azért nem nyomta rá a bélyegét a napomra. 

... ma egészen hatékony voltam (azok után, hogy megint sikerült mindent az utolsó pillanatra hagyni), elkészítettem egy posztert a következő nemzetközi e-kongresszusra (holnapi leadási határidejű), részt vettem az éves stratégiai megbeszélésén az egyik nemzetközi szervezetnek (2.5 órát tartott, direkt nem kapcsoltam be a kamerát, hogy közben tudjak ebédelni és mást is dolgozni), finomítottam egy mai leadási határidejű absztraktot, és mindeközben az motoszkált a fejemben, hogy a semmire sincs időm helyett ezentúl azt mondogatom magamnak, hogy "VAN IDŐM". Hátha így nem stresszel annyira a tennivalóim nem annyira rövid listája és könnyebben belevágok... :)
Ma működött (valamint a tudat is, hogy úgysem csinálja meg senki helyettem...)... :)




Nincsenek megjegyzések: