csütörtök, június 18, 2020

napi jó - 71. nap

... bár még mindig nem sportblogot írok, de a mai napi legjobb az volt, hogy ügyelet után elmentem egyet futni. :) Amikor megérkeztem a futópályához, tele volt szenvedő arcú rendőrökkel, úgy tűnik, időnként őket is próbálják mobilizálni. :) Szerencsére mire megtalálta az órám a GPS jelét (kb 3 perc alatt), addigra a rendőrök befejezték a testmozgást, mikrobuszokra szálltak és elhagyták a terepet, így a megszokott körülmények között futhattam le a nem annyira nagyon szeretett intervallum edzést, amikor időnként fel kell gyorsulni és amennyire gyorsan bírok, futni 4-5 percig, majd 3 perces lassúbb tempó után ismételni a bravúrt még kétszer... Eközben elég borús volt az ég, tele szép szürke felhőkkel, kissé szemerkélt is az eső az utolsó két kör alatt, de még jól is esett, ahogy a felhevült arcomat hűsítette.
Amikor lejárt a kitűzött 35 perc, már csak egy kicsi választott el az 5 km-től, ezért úgy döntöttem, hogy tovább szaladok, hogy egy ilyen szép kerek számot is hozzáadhassak a számlálómhoz és végül 40 perc és egy kicsi alatt meg is lett a bűvös ötös. :)
Már az autóban ültem, amikor elég rendesen elkezdett esni.

Az univerzum nagyon szorít nekem, hogy túléljem az idei futóversenyeimet - egyelőre kettőre nem is jutottam el, a harmadik még nem teljesen esélytelen, ezért legalább az edzési lehetőségeket próbálja nekem biztosítani... :)

Mondtam már, hogy ma szembejött velem egy újabb októberi 10 km-es versenytáv...?
Remélem elfelejtek nevezni rá... :)

Nincsenek megjegyzések: