kedd, május 12, 2015

tényleg nem értem...

... hogy miért csodálkoznak egyesek, hogy várni kell órákat, amikor délelőtt 11-re a mára előjegyzett 25 betegből 23-an megérkeztek... úgy, hogy kettőig van mindig betáblázva az előjegyzés... ... az első csapat 7:40-kor már a fel volt véve a gépbe... és egyből hárman... én pedig 9-re evickéltem át az osztályról, mint mindig, és méghozzá úgy, hogy igazából a reggeli vizitet áthárítottam valaki másra - igaz nem volt eldöntendő kérdés... ... ma viszont eldöntöttem, hogy nem hagyom, hogy zavarjanak a megjegyzések, hogy mikor kerülnek már sorra, mert senkit sem fog érdekelni, hogy a frusztráció miatt esetleg 10 évvel hamarabb kapok infarktust, leszek cukorbeteg vagy növesztek valamit itt vagy amott... ... majdhogynem sikerült is tartanom magam ehhez az elképzeléshez. :) Következő szakrendelésemhez keresek valami ilyen jellegű biztató háttérképet is az ambuláns gépre, hogy amikor a betegellátást szolgáló program szokás szerint összeomlik, ne a sima kék háttér nyugtassa a tekintetemet... :D

Nincsenek megjegyzések: