vasárnap, június 08, 2014

annál jobb lesz...

A mai napot ezzel a Republic számmal indítom:




... reggel már voltam bent zárót írni és nyomtatni (ma szabadnapos vagyok, de elutazás előtt még mindent elő kell készíteni), pont amikor hazaértem, 2011 óta először felhívott a volt olaszországi főnököm, hogy telefonos segítséget kérjen adatbázis kezelés ügyben (most legalább látni fogja, hogy mennyi időt vesz fel, mert szerintem neki erről fogalma sincs... :) ), ma reggel hazahoztam fél tonna ambuláns kartont is, hogy azért néhány(száz)at ebben a két napos hosszú hétvégében nézzek át belőlük, mert csak nőnek a tornyok az orvosiban a polcaimon és már nem fér az újabb "szállítmány"...
... de kint szép idő van és ma még főzni és mászkálni is tervezek, nem utolsó sorban azért, mert a kongresszusra tegnap vásárolt (mesésen drága) fehér kardigánomat sikerült a barátnőm autójában felejteni... :) Szóval lesz itt még némi feltöltődés is azért...

Nincsenek megjegyzések: