szerda, február 06, 2008

Munka után...

... jön a következő munka. Rendszerint. De nem most. :) Pár perc és indulok háztűznézőbe, illetve újházlátóba, keverem a fogalmakat becsületesen.:) Szóval oda, ahol eddig még nem jártam és meghívnak, hogy ezen az állapoton változtassunk. Egy ilyen nap után nem is akkora meglepetés ez a káosz, kb. 5 dolog rohangált párhuzamosan az agyamban, nem is merek belegondolni, hogy milyenre sikerülhetett az a munka, amit pár perce küldtem el a profnak. Elolvasni már nem volt erőm, lelkesedésem, megsatöbbi. :) Egyébként is úgy vagyok vele, hogy még valahogy megírom, amit kérnek/elvárnak/követelnek tőlem, de hogy utána még egyszer átböngésszem alaposan... ennél nagyobb borzadványt keveset tudok elképzelni az életben. A blogbejegyzéseimmel is valahogy így vagyok. Szerintem ez a bejegyzés is újraolvasás nélkül röpül majd ki, nincs most annyi időm, hogy ilyesmire is áldozzak belőle.:)

A firenzei beszámoló pedig készülget, megközelítőleg olyan sebességgel, mint a cikk, amin vele párhuzamosan dolgozom. Ilyen viszonyok között 2009-re már várható is a megjelenése...:))

De hát ráérünk arra még, vagy siet valaki valahova? :)

Nincsenek megjegyzések: