szerda, január 02, 2008

Boldog Új Évet...

... mindenkinek!:) Szokás szerint lemaradtam a jókívánságokkal, na de most megvan az indok is (azért máskor is igyekszem valami hihetőt kitalálni:) ). Szilveszter estéjén nem volt net (részben szerencsére, így legalább nem a gép előtt töltöttem a sorsdöntő pillanatokat, perceket, órákat), ez másnap is folytatódott és délután már útban is voltam a városba, amely lassan másfél éve európai gazdasági térséghez tartozó állampolgárként mondhatni engem is "befogad".

Biztosan mindenki túl van már az évvégi számadáson és fogadalomtételen, és nagy reményekkel tekint a 2008-as esztendő elé. Ezzel én is hasonlóképp vagyok, főleg, amióta megtudtam az egyik román nyelvű tévéadóról, hogy január végétől véget ér a "13 éve tartó átok" uralma az életem fölött, valamelyik bolygó (nevet nem tudok, mert nem konyítok az asztrológiához, épp csak fel tudom sorolni a Naprendszer bolygóit sorrendben, és felismerem a Göncöl szekeret, természetesen a nagyobbik verziót) egyik pályáról áttér egy másikra, vagy én térek át, vagy úgy egyáltalán a csillagjegyem, vagy a csillagjegyem körül a világ, na de nem is az a lényeg, hogy mi mozog mi körül, hanem az, hogy mi a következménye. Szóval sorstársaim a csillagjegyben, kössük fel a felkötnivalót, hogy el tudjuk viselni a ránk szakadó boldogságot.:)

Milyen szerencse, hogy láttam ezt az adást, mert máskülönben nem fűznék ehhez az évhez túl nagy reményeket. Na de ezek után... :)

UI: mondtam már, hogy nem szabad mindent komolyan venni, amit leírok...? :)

2 megjegyzés:

Betond írta...

Gratulálok a jó horoszkóphoz! ;)
Csak bejöjjön. (Nekem is)

Cserebogi írta...

Szorítok! (Neked is). :))