csütörtök, május 10, 2007

Székelyföldi lányok találkozó

... zajlik már legalább 6 perce egy pécsi kávézóban, én pedig még mindig itt vagyok és most tudok csak elszakadni a gépemtől. A maximális létszám kb 4 lesz, de ebből igazából csak 3 biztos, s az egyik én vagyok... :) Szóval nem lesz túl széleskörű, na de nem (csak) a mennyiség számít, hanem a minőség (is). :)

Mostanig az önéletrajzomat gyötörtem, az elmúlt egy év megvalósításait kellene tartalmazza, és siralmas, hogy egy oldalalt másfeles sorközzel alig tudtam betölteni...

valamit rosszul csinálok... mindeféleképp... vagy nem tömjénezem agyon magamat, vagy nem csináltam itt semmit az elmúlt hónapokban... pedig nekem nagyon nem úgy tűnt. Na de a végeredmény sajnos nem ezt mutatja...

Na mindegy, most vár a cappuccino, ezen töprengeni ráérek azután is...

2 megjegyzés:

Ugron írta...

Idézem: "nem (csak) a mennyiség számít, hanem a minőség (is)", tehát nem az számít hány oldal hanem, hogy mit tartalmaz.

Cserebogi írta...

ez a verzió valóban kicsit satnyára sikerült, de egy professzori megsemmisítő ítélet után elővettem a "phantáziámat" és 5 óra alatt összejött 3 oldal... nem megy nekem az önéletrajzírás és főleg az nem, hogy olyan szöveget írjak magamról, amivel "el tudom adni önmagam"... "nem szeressem" a felnőttek világát... :(((