kedd, október 01, 2024

napi jó 24. nap (2024)

 (a tegnapi blogbejegyzés elmaradt, mivel elaludtam, miközben gondoltam végig a napot... 😊 )

Ma meglátogatott Z. baba és anyukája, aki szintén orvos egy másik szakterületen. Z. baba 2,5 hónappal fiatalabb Babónál, egyiküknek sincs túl sok interakciója más babákkal. Babó talán annyiban vezet a kisfiúval szemben, hogy jár babaúszásra és legalább lát másokat is, de kapcsolatot nem létesít, nincs is rá idő, de igénye sem igazán. Szerencsére egész jól kibírták egymás mellett, nézegették egymást, cibálták egymás nadrágját és zokniját, majd vették ki egymás kezéből a játékot. Babó nyilván védte a tulajdonát, érdekes látni, hogy ez már 9 hónapos kor környékén jelen van. Pár héttel ezelőtt volt nálunk egy másik baba, aki nagyon extrovertált, kezdeményező baba volt, az ő társaságában Babó kifejezetten nyűgös, sírós volt és nem tudtam letenni a kezemből. Jó látni, hogy azért alakulgat a csemeténk szociális interakciója.

Z. anyukájával beszélgettünk egy jót, persze főleg a babákkal kapcsolatos dolgokról, de mellette kicsit a munkáról is, kit mi ér utol a szülési szabadság alatt - ő pár tantermi előadást fog tartani, ezeket én idén nem vállaltam (pedig nem bánták volna a munkatársaim, de nem könnyű megoldani Babó felügyeletét napközben, vagy R. kell szabadságot kivegyen, vagy a szüleim 800 km-ről meglátogassanak). Amúgy nem is hiányzik, bőven elég egyéb feladat jut így is, ha összeadogatom, ami innen-onnan csurran-cseppen. 😅

Nincsenek megjegyzések: