szombat, szeptember 12, 2020

napi jó - 103. nap

Volt néhány váratlan fordulat, pl. a holnapi költözködés elnapolódik, mivel aki felajánlotta a segítségét a cipekedésben, COVID-kontakt-kontakt lett és inkább nem kockáztatok... még szerencse, hogy még azelőtt kiderült, mielőtt nekifogtam pakolászni - így pont ugyanúgy nem tartok kb. sehol sem a költözéssel, na de hétfőn még úgyis van a munkásoknak ott dolga... 

A csomagolástól tehát megszabadultam, így viszont magamat is meglepve nekifogtam és kipipáltam pár régebb óta halasztott feladatot - összefoglalót egy kérelemhez, néhány kényelmetlen emailt, amiben felvállalok pár konfliktust (az egyik ilyen még némi mellkasi panaszt is okozott, ebben nem vagyok jó, ezt még tanulnom kell - ti hogy csináljátok, hogy ez ne okozzon lelki traumát - nektek...?), gyakorlati beosztást készítettem... 

Közben online élő nemzetközi kongresszust hallgattam és volt néhány igazán jól előadás (szokás szerint az akcentusokon mosolyogtam, annyira semmivel sem összetéveszthető az olaszoké és a franciáké... :)) ).

A futást bizony ma is ellógtam, mert annyira finom tortillát rendeltem a neten, és úgy tele tömtem vele a pocakomat, hogy utána már moccanni sem tudtam - a székben ülés szerencsére még ment, így a munkában nem akadályozott. :) 

Holnap reggel futással kezdek - ha át nem alszom. :)


Nincsenek megjegyzések: