vasárnap, szeptember 06, 2020

napi jó - 101. nap

SIKERÜLT!!! :) 

Az utóbbi hónapok kitartása az órám által diktált terv mellett (utólag kiderülve, hogy 10 km-es versenyben már tapasztalattal rendelkező futók számára lett kifejlesztve), melyet a busz fenyegető közeledése is némileg motivált, oda vezetett, hogy ma 12 másodperccel a szintidő előtt teljesítettem a versenyt - versenyen kívül.  :))) az első 6 km közben még beszélgettem is. :)

Gyorsan kinéztem egy novemberi 10 km-es versenyt, amihez ismét beállítottam ugyanazt a futótervet, amit eddig is követtem, és ami nem volt annyira kegyetlen, hogy rögtön az elején feladjam. :) nem regisztráltam, mert úgysem megyek el, ha így nőnek a számok, de azért egy olyan szép helyet választottam, amit ha csoda történik, tényleg felkeresek és rajthoz állok. :))

2 megjegyzés:

napraforgovirag írta...

De jó! :) Gratulálok!!! :)
Tök jó érzès, ha valami olyan dolog sikerül, amiről sose gondolta volna az ember, h valaha is sikerulhet :D

Cserebogi írta...

Köszönöm, napraforgóvirág :))
Nekem kicsit ez a csoda kategória - magamhoz képest. :)