vasárnap, február 23, 2020

téli fáradtság szindróma...

... vagy februárra előrehozott tavaszi lenne...?

nem tudom, de vágyakozva gondolok azokra, akik ma a tévé hírei szerint két hétre karanténba lesznek zárva egy olaszországi kirándulást követően.

minden vágyam most két hétig napi 10 órákat aludni és nem azon töprengeni, hogy mikor lesz nekem időm a munka mellett felkészíteni két TDK-somat a házi konferenciára, felkészülni azokra a szekciókra, ahol zsűri tag is leszek és amik teljesen párhuzamosak az én érdeklődési területemmel és egyáltalán a hivatásommal, elkészíteni egy posztert egy óceánokon átívelő nemzetközi konferenciára (ahol tuti biztos találkozni fogok a COVID-del, mert ugyebár ez lett a hivatalos megnevezése a világot rettegésben tartó vírusnak), nem hanyagolni tovább a futóversenyre való készülésemet (sajnos lassan 3 hete nem futottam és nem is bicikliztem és kb 1 hónap múlva indul a mandula), haladni a papírmunkáimmal, beleértve a kérelmeket is...

... az új lakással kapcsolatos vásárlásokra, tervezgetésekre pedig még nem is különítettem el időt/energiát...

kicsit nyűgös vagyok, de leginkább áááálmos....

Nincsenek megjegyzések: