hétfő, február 17, 2020

egy új betegség van születőben

... nem, nem a korOnáról lesz most szó, az már megszületett... :)

egész nap fájt a fejem, feszült voltam reggel óta, amikor hazaértem, elaludtam keresztben az ágyon és amikor felkeltem még mindig fájt a fejem és tompának éreztem az agyamat...

az egyik rezidens lány vetette fel, hogy ez vélhetően a "hármas rendelő szindróma" lehet, hiszen ma szokás szerint szakrendeltem, amit ma még tetézett az is, hogy az osztályon helyettesítenem kellett egy kollégát is, akinek beteg a gyereke, ezért sikerült 1 óra késéssel landolnom az ambulancián...

ezek a hétfői napok igazi lelki traumák az én életemben... ha ehhez hozzávesszük a kriminális péntekeket is.

mit tegyek, hogy beleszeressek végre bizonyos hétköznapokba és ne heti 2x-i fejfájással éljem le az életemet...?


Nincsenek megjegyzések: