kedd, június 05, 2018

nagy tervek :)

... most épp azt találtam ki, hogy miután túléltem a Vivicittát, nekifogok reggelente futni a munka előtt 2 km-t, legalább heti háromszor.

... ebben a táv ugyan nem nagy (már volt életemben kétszer, hogy 4 km-t is lefutottam egyben - tudom, ez csak nekem nagy megvalósítás, de én már ezzel is túlléptem a saját árnyékomon.. ;) ), de maga az a tény, hogy emiatt kb 5:50-kor fel kell majd kelni, hogy még egy zuhany is beleférjen munka előtt, hát igazából ezt tartom hatalmasnak (és ha őszinte akarok lenni magamhoz, akkor még az is lehet, hogy megvalósíthatatlannak).

... titokban abban reménykedem, hogy ha nyíltan leírom és felvállalom, hogy most épp mit találtam ki újabb erőpróbának, akkor ez motiválni fog abban, hogy reggel ne kinyomjam az ébresztőt és tovább aludjak még egy félórát, hanem fel is keljek és meg is valósítsam a terveimet.

... talán ha ebben sikerül egy kis rutint kialakítani, akkor később további rutinok is beépülhetnek: pl munkaidő alatt leletezni kartonokat, szintén ebben az idősávban méltányossági kérelmeket írni és ezekkel nem a szabadidőmet, és nyomokban jelentkező magánéletemet megnyomorítani.

... ha ezeket is sikerül beépíteni, akkor talán sor kerülhet a magánéletem kikupálására is....

5 megjegyzés:

betond írta...

Az úszással vagyok ugyanígy. Aztán, mikor látom, hogy éjfél elõtt nem kerülök ágyba, átállítom az ébresztõt 6-ról 8-ra.

(Azzal nyugtatom magam, hogy még kiugorhatok ebédszünetben is, na de ki megy a napra akkor, amikor a legjobban süt a nap?)

Cserebogi írta...

:) pont most olvastam egy cikket, hogy mennyi hasznos időt lehet azzal nyerni, ha valaki MINDENNAP 5-kor kel és rászoktatja a szervezetét arra, hogy ne aludjon vissza és kezdje hasznosan a napot. Lehet, hogy kipróbálom... :)

Betond írta...

Ok, de szabadság alatt is? Cserebogiiii... (Margit után szabadon).

S tudod mi lesz a sleep deprivation eredménye?

Cserebogi írta...

töredelmesen bevallom, tegnap végül 8-kor ébredtem spontán, miután az 5:50-re állított ébresztőt nemes egyszerűséggel kinyomtam és visszaaludtam... :D

de ma reggel magamtól ébredtem 6:03-kor és a lelkiismeretfurdalás nem hagyott aludni, így gyorsan megírtam 3 kérelmet. :)

most már indulhat a nap, foghatok neki szakmát olvasgatni... :)

sleep deprivation-ben szenvedek évek óta, ugyanis kb 8 óra alvásra lenne szükségem, de esténként mindig eltötyögöm az időt és kb 7 órát tudok csak aludni emiatt... nem is állítom magamról, hogy beszámítható vagyok... :)

Betond írta...

hmm...

Kerelem helyett inkabb futottal volna.