szerda, február 28, 2018

...amúgy...

...ez a nagy hideg sem tesz jót a lelkiállapotomnak... Hiába vagyok hegyi lány, engem a gólya szerintem rossz kontinensen ejtett a fejemre dobott le (bár a szüleimmel és bátyámmal való külső hasonlóság azért nem elenyésző, de ezt biztos csak a táplálkozás és környezeti tényezők teszik...), mert lelkemben igazi trópusi lény vagyok, és akkor érzem magam jól, amikor más már félig hőgutát kapott. Ehhez képest a reggeli szélvédő olvasztások, befagyott ablakmosó spriccoló lyuk, hólapátolás az autó tetejéről és belülről(!!!) befagyott szélvédő kapirgálása és viharos erejű benti klímában ücsörgés nem villanyozza fel túlzottan a napomat.

Hát legyen már végre tavasz!

Hüpp.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

......úgy legyen, ÁMEN.......teljesen átérzem a helyzetet(nekem a 40°C árnyékban az igazi :-))