szombat, július 25, 2015

aprócska öngól

... mert hát ugye a szeleburdiságom az utóbbi néhány 10 évben mit sem változott...

Néhány napja felcsillant a szemem, amikor egy filmzene koncert reklámját megláttam és gyorsan meg is vettem rá interneten a jegyet... csak utána pár órával döbbentettek rá, hogy mindez egy szakrendeléses napomon lesz, délután 3-kor... álmomban sem gondoltam volna, hogy egy koncert délután 3-kor, munkaidő kellős közepén kezdődhet, ugyanis ez az az időpont, amikor én általában csak akkor nem vagyok már a munkahelyemen, ha épp ügyelet után vagyok és hivatalosan már reggel 8-kor leléphettem volna... azt hiszem, drasztikus lépésre kell elszánjam magam és elpakoltassak néhány beteget, mert a jegyet csakazértsem fogom veszni hagyni, a néhány száz/ezer túlórámba egyszer bele kell férjen egy korábbi lelépés (nyilván az átütemezett betegeket még a héten valamikor beszuszakolom valamelyik "csakosztályonlevős" napomba.

... pedig már kezdtem magam egyre összeszedettebbnek érezni...

Nincsenek megjegyzések: