hétfő, október 20, 2014

és hát persze nem is én lennék...

... ha a végső beszámoló leadása előtt 2 órával, amikor úgy döntöttem, hogy egyben a dokumentáció, hadd menjen, akkor derül ki, hogy valami proxy inkompatibilitás van a hotelből áradó internet és a honlap között, ahova a kifejezetten nagy file-okat kellett volna feltöltsem.
... és hiába pattintottam ki a recepcióst a helyéről (akivel a kutyája is együtt ügyel így éjszaka, helyes kis tacskó - mármint a kutya, a recepciós nő és segítőkész volt), az ő gépéről sem akartak átmenni a file-ok, így végül előkerült a jolly joker = bátyó, akinek valahogy dropbox-on keresztül átimádkoztam a 10 megás tömörített file-okat a hallban üldögélve (mert persze minden szkennelve kell, és lehetőleg minél több oldalban), majd teamviewerrel elnavigálhattuk kettesben a dokumentumokat a nem igazán felhsználóbarát felületen - ami ráadásul valami miatt a megszokott magyar helyett még angolul is jött be, hogy még komplikáltabb legyen az élet...
... na de végül sikerült mindent feltölteni, és kb 40 perccel a határidő előtt megnyomni a "véglegesítés" gombott...

... most szívesen meginnék egy kis szíverősítőt erre az ilyedelemre, de a legtöményebb ital körülöttem pillanatnyilag a csapvíz, mert még az ásványvizem is elfogyott ma reggel...

Nincsenek megjegyzések: