csütörtök, október 09, 2014

csoda :D

... 10 perce megkerült a bankkártyám, amit ma csak azért nem tiltattam le, mert nem jutott rá időm a szakrendelés mellett... :D (még az Interspaaaart is felhívtam, mert arra még emlékeztem, hogy ott még megvolt és hátha véletlenül fizetés után ottfelejtettem - de nem) ... nem hagyott nyugodni, hogy ennyire szórakozott vagyok, és még egyszer feltúrtam néhány papírkupacot - záróírás helyett... :) és hát az egyik kupac alján (amit egyszer futólag már néztem) találtam meg a kártyát... a dologhoz hozzátartozik, hogy anyukám fogta meg ezt az ominózus papírkupacot és helyezte a lakás olyan pontjára, ahol kevésbé szembetűnő - ebből is látszik, hogy csak baj származhat abból, ha valaki rendet próbál vágni a körülöttem levő káoszba... ;)

Nincsenek megjegyzések: