szombat, szeptember 27, 2014

tréfáskedvű pesti portás

... a héten történt, amikor egy fontos megbeszélés miatt előző nap úgy döntöttem, hogy feltérképezem a helyszínt Pesten, hogy hova is kell mennem: a portástól kérdeztem meg, hogy merre van a Tüdőgyógyászati Klinika, mire ő bólogatott, hogy a bejárattól balra a negyedik épület, 11-es szám. Neki is lódultam, meg is találtam, bár fura volt, hogy lent csak a "Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika" volt kiírva, de hát gondoltam, hogy biztos a második emeleten van a Tüdőgyógyászat, így elindultam felfele... Magamban egy kicsit csodálkoztam, hogy hogy lehet ezt a két szakmát egy fedél alá hozni, főleg, hogy azért nem elhanyagolható ebben a kombinációban a fertőzésveszély...
... a földszinten és az első emeleten is kismamák üldögéltek a folyósókon, érdeklődve néztek rám, de gondoltam, inkább nem kérdezem meg, hol van az, amit én keresek, előbb- utóbb csak ki lesz írva valahol... hát nem volt....

... egy idő után elfogyott az optimizmus és a helyébe lépett a kétkedés, ezért kimentem az épületből és elindultam tovább az épületek között, volt ott minden, csak épp az általam keresett nem.
Végül egy fehérruhás alak segített ki, aki megerősített, hogy a 11-es épület tényleg nem az igazi, viszont némi kirándulásnak is beillő lépcső- és kapaszkodó megmászás után megtalálom a 25-ös szám alatt a Tüdőgyógyászati Klinikát (ami egyébként ott is volt).

Már csak azt nem értem, hogy hogyan lehet "tüdő"- helyett "nő"-t érteni. Vagy úgy gondolta, hogy mégiscsak jobb helyen lennék én a 11-esben... ? :) Fura emberek vannak arrafele...

Nincsenek megjegyzések: