csütörtök, szeptember 18, 2014

Esemény utáni....

... beszámoló: haj levágatva (bár volt némi kísértés bennem, hogy egész rövidre, de aztán győzött a mértékletesség), majd kávé a McCafe-ban a net miatt, ami hihetetlenül lassú volt, úgyhogy emiatt oda többé nem megyek (a kávéért igen :) ). Utána vásároltam 2 könyvet a soron következő szakvizsgára (a már meglevő kb. 8 mellé), remélem eljutok valamikor a beleolvasásig is... :)

Utána kosztümbe bújtam és gúgel segítségével megtaláltam az ösztöndíj záróünnepség helyszínét, még hamarabb is a tervezettnél. :)

Bár reménytelennek véltem, de végül csak találtam egy ismerőst és szert is tettem egy újabbra, így nem volt olyan vészes a kiruccanás. A kötetlen hangulatú beszédek és tehetséges fiatalok koncertje alatt gyorsan elrepült az idő. Az állófogadás alatt mediterrán muflon pörköltet ettem (egy újabb élmény ;) ), de az egyik legmeghatározóbb mégis az volt, hogy Kautzky A. kétszer rámnézett és el is mosolyodott. :)) és a hangja még mindig olyan... Mmmmmm...

Nincsenek megjegyzések: